Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace střední školy
Furáková, Jana ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce s názvem Marketingová komunikace střední školy se zaměřuje na zjišťování vlivu marketingové komunikace střední odborné školy na rozhodnutí žáků podat na tuto školu přihlášku ke studiu. Teoretická část se věnuje střednímu vzdělávaní, jeho ukotvení ve vzdělávacím systému České republiky a faktorům, které ovlivňují žáky při výběru střední školy. Dále popisuje základní pojmy z oblasti marketingu, specifika marketingu ve vzdělávání, marketingový mix školy, prostředí obklopující školu, popisuje její SWOT analýzu. Věnuje se marketingové komunikaci školy a jejím nástrojům. Empirická část je rozdělena do dvou fází. První fáze je založena na předvýzkumu formou rozhovorů se žáky pro konkretizaci a ujasnění otázek do dotazníku a následného dotazníkového šetření. Ve druhé fázi je na základě metodologie kvantitativního výzkumu provedeno dotazníkové šetření mezi stávajícími žáky střední odborné školy, které zjišťuje důvody pro podání přihlášky na střední odbornou školu. Věnuje se také formám marketingové komunikace, zdrojům, které jsou využívány ke zjišťování informací a marketingové komunikaci směrem k veřejnosti. Pro hlubší náhled do dané problematiky je šetření analyzováno jako celek a i po jednotlivých okresech, ze kterých respondenti pochází. Diskuze a závěr práce přináší vyhodnocení poznatků...
Marketingové příležitosti mateřské školy. Stupeň vzdělání rodičů jako jeden z možných faktorů ovlivňujících výběr mateřské školy
Střechová, Jarmila ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Název: Marketingové příležitosti mateřské školy Podtitul: Stupeň vzdělání rodičů jako jeden z možných faktorů ovlivňujících výběr mateřské školy Autor: Jarmila Střechová Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce.: Mgr. Bc. Jiří Trunda Abstrakt: Předkládaná závěrečná bakalářská práce podává základní informace o školním marketingu a přibližuje význam marketingového řízení školy v obecné rovině. Školy vyvíjejí značné úsilí, aby obstály v silné konkurenci, musí pružně a rychle reagovat na změny ve společnosti. Měnící se situace ovlivňuje představy rodičovské veřejnosti o práci školy. Neodmyslitelnou součástí marketingového řízení školy je proto určování a předvídání požadavků klientů. Závěrečná práce vychází z přesvědčení, že dobrá znalost představ klientů může napomoci managementu organizace efektivně odpovídat na poptávku trhu. Výzkumná část práce je založena na průzkumu, který probíhal na sídlištní mateřské škole se zaměřením na zjišťování rodičovských priorit ovlivňujících výběr předškolního zařízení. Šetření zhodnotí, zdali současná nabídka sledované mateřské školy bude odpovídat nárokům klientů v blízké budoucnosti. Výsledky práce by mohly inspirovat managementy mateřských škol k zamyšlení nad vlastními možnostmi udržení klientů.
Marketingové aktivity vybraných středních škol jako nástroj úspěšného náboru žáků
LAPŠANSKÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami, které střední školy realizují s cílem úspěšného náboru žáků do prvních ročníků. Práce nastiňuje, že v dnešní době konkurence mezi školami a nízké porodnosti se již nestačí spolehnout na tradiční prvky náboru žáků, ale je na místě hledat rozmanité způsoby propagace, které zdaleka přesahují základní aktivity typu dní otevřených dveří, náborových aktivit v devátém ročníku na základních školách nebo prezentace školy na veletrzích. Cílem bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit marketingové aktivity vybraných středních škol, a to zejména ve vztahu k budoucím uchazečům. Teoretická část práce obsahuje úvod do problematiky marketingu a vymezuje základní pojmy z oblasti propagace a strategie školy. Dále osvětluje jednotlivé marketingové činnosti, které jsou pro školu efektivní a věnuje se i oblasti náboru žáků. Stěžejní je empirická část, která realizací kvantitativního výzkumu s využitím techniky dotazníkového šetření analyzuje jednotlivé marketingové aktivity, kterými vybrané školy oslovují budoucí uchazeče o studium. Výsledky kvantitativních dat výzkumu (od 97 respondentů z vedení středních škol v Jihočeském a třech sousedních krajích) směřují k analýze, na jejíž základě jsou navržena doporučení ke zlepšení marketingového chování středních škol.
Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy
Jindrová, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze Cíle: Cílem této práce je provést analýzu současné marketingové komunikace Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze a na základě získaných dat provést návrhy na její zlepšení, popřípadě navrhnout nové nástroje, které povedou k zefektivnění dosavadní marketingové komunikace. Metody: K analýze současného marketingového mixu dané organizace je použit kvalitativní výzkum v podobě skupinové diskuze se současnými studenty fakulty a předem připraveného písemného dotazování v řadách zaměstnanců marketingového oddělení fakulty. Výsledky: Hlavním výstupem této práce je zhodnocení současné marketingové komunikace a navržení jejího zlepšení, například přidáním nových komunikačních nástrojů, nebo zefektivnění současných nástrojů marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, neziskové organizace, marketing školy, skupinová diskuze
Marketingové příležitosti mateřské školy. Stupeň vzdělání rodičů jako jeden z možných faktorů ovlivňujících výběr mateřské školy
Střechová, Jarmila ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Název: Marketingové příležitosti mateřské školy Podtitul: Stupeň vzdělání rodičů jako jeden z možných faktorů ovlivňujících výběr mateřské školy Autor: Jarmila Střechová Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce.: Mgr. Bc. Jiří Trunda Abstrakt: Předkládaná závěrečná bakalářská práce podává základní informace o školním marketingu a přibližuje význam marketingového řízení školy v obecné rovině. Školy vyvíjejí značné úsilí, aby obstály v silné konkurenci, musí pružně a rychle reagovat na změny ve společnosti. Měnící se situace ovlivňuje představy rodičovské veřejnosti o práci školy. Neodmyslitelnou součástí marketingového řízení školy je proto určování a předvídání požadavků klientů. Závěrečná práce vychází z přesvědčení, že dobrá znalost představ klientů může napomoci managementu organizace efektivně odpovídat na poptávku trhu. Výzkumná část práce je založena na průzkumu, který probíhal na sídlištní mateřské škole se zaměřením na zjišťování rodičovských priorit ovlivňujících výběr předškolního zařízení. Šetření zhodnotí, zdali současná nabídka sledované mateřské školy bude odpovídat nárokům klientů v blízké budoucnosti. Výsledky práce by mohly inspirovat managementy mateřských škol k zamyšlení nad vlastními možnostmi udržení klientů.
How to sell education: analysis of marketing tools used in education
Ivaničová, Martina ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou marketingu ve školství. Analyzuje a porovnává marketingové nástroje využívané ve školství, způsob realizace marketingových aktivit na středních školách na Slovensku a mapuje, jak školy vnímají problém masifikace školství. Práce se skládá ze dvou částí. V první části práce jsou definovány základní pojmy a teoretická východiska související s marketingem školy a s problematikou masifikace školství. Druhá část je výzkumná, charakterizuje metodiku výzkumu, použité metody, způsob výběru a popis respondentů. Následuje vyhodnocení a prezentace výsledků. Závěr práce poukazuje na klíčové prvky, souhrnně popisuje a vyhodnocuje zjištěné poznatky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.